1. Üldsätted
1.1 Käesolevad müügitingimused kehtivad kaupade ostmisel veebipoest Hazelnut OÜ (bränd Elivaé).
1.2 Tingimused vastavad Eesti Vabariigi seadustele, sealhulgas Võlaõigusseadusele, Tarbijakaitseseadusele, Kaubandustegevuse seadusele ja Infoühiskonna teenuse seadusele.
1.3 Müügitingimused on kättesaadavad veebipoes ning ostja kinnitab nendega nõustumist enne tellimuse vormistamist.
2. Ettevõtja andmed
- Ettevõtte nimi: Hazelnut OÜ
- Registrikood: 14822622
- KMKR: EE102290705
- Aadress: Kadaka tee 5, Tallinn 10621, Eesti Vabariik
- E-post: info@elivae.ee
- Telefon: +372 5850 9391
3. Tellimuse esitamine
3.1 Tellimusi saab esitada e-poes, lisades soovitud tooted ostukorvi ja järgides tellimuse vormistamise juhiseid.
3.2 Pärast tellimuse kinnitamist saadetakse ostja e-posti aadressile tellimuse kinnitus koos ostuandmetega.
4. Hinnad ja maksetingimused
4.1 Kõik hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.
4.2 Ostja tasub tellimuse eest veebipoes pakutavate makseviiside kaudu.
4.3 Makseid vahendab Montonio Finance OÜ. Makse teostamisel edastatakse vajalikud isiku- ja makseandmed Montonio Finance OÜ-le makse töötlemiseks.
4.4 Kauba ja transpordi kogumaksumus kuvatakse enne ostu kinnitamist.
5. Tarne
5.1 Kaupu tarnitakse Eesti piires ja vajadusel ka teistesse riikidesse vastavalt ostja valitud tarneviisile.
5.2 Tarneaeg on üldjuhul 2–7 tööpäeva alates makse laekumisest, kui pole kokku lepitud teisiti.
5.3 Kui tarne viibib, teavitab Hazelnut OÜ ostjat viivitamata.
6. Taganemisõigus
6.1 Tarbijal on õigus põhjust avaldamata taganeda lepingust 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
6.2 Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis.
6.3 Taganemisavaldus tuleb saata vabas vormis e-posti teel aadressile info@elivae.ee.
6.4 Taganemisõigus ei kehti toodetele, mis on avatud ja mida ei saa hügieenilistel põhjustel tagastada.
7. Pretensioonid ja garantii
7.1 Ostjal on õigus esitada pretensioon kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest, vastavalt Võlaõigusseadusele.
7.2 Pretensioonid palume saata e-posti teel, märkides ära tellimuse numbri, probleemi kirjelduse ja võimalusel fotod.
7.3 Pretensioonile vastatakse 15 päeva jooksul.
8. Vaidluste lahendamine
8.1 Kui ostja ja Hazelnut OÜ ei jõua kokkuleppele, on tarbijal õigus pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole (www.ttja.ee) või Euroopa Liidu veebipõhise vaidluste lahendamise platvormi poole (ec.europa.eu/odr).
9. Tingimuste muutmine
9.1 Hazelnut OÜ võib müügitingimusi muuta, avaldades uued tingimused veebipoes.
9.2 Tingimuste muudatusi ei kohaldata tagasiulatuvalt juba sõlmitud lepingutele.